| < Kwiecień 2014 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Zakładki:
Ttt
XXX Celebrities
Celebrities - gwiazdy bez cenzury - rss feed - kanał rss

Seks, romanse, zdrady i miłości

wtorek, 01 lipca 2008

Madonna divorce

Prawie 50-letnia królowa pop (kto to mówił, że "królowa jest tylko jedna"?) chyba wystawi Guya Ritchiego!

środa, 25 czerwca 2008

Rod Stewart boob kissing

Niewiarygodne i obrzydliwe - Rod Stewart zmusza młode kobiety do pokazywania piersi - zobacz zdjęcia!

środa, 14 maja 2008

Scarlett Johansson Penelope cruz lesbian kiss small - Vicky Cristina Barcelona

Dwie Hollywoodzkie piękności w gorącym pocałunku? Taki widok to marzenie niejednego faceta. Dzisiaj je spełniamy - zobaczcie jak całuje się Scarlett Johansson i Penelope Cruz!

czwartek, 08 maja 2008

Madonna lesbian kissing

Pamiętacie jak Madonna całowała się z Britney Spears? Teraz mogłaby pożyczyć od Brit słowa jej piosenki - Ooops, I did it again. Tym razem ofiarą jej lesbijskich zapędów padła jedna z tancerek z zespołu!

środa, 07 maja 2008

Scarlett Johansson engagement ring Wprawdzie nie uważamy, żeby Scarlett Johansson była szczególnie sexy, ale na pewno dla milionów facetów na świecie to prawdziwy dramat - obiekt ich westchnień będzie dzielił małżeńskie łoże z kimś innym.

niedziela, 20 kwietnia 2008

Keisha Knight Pulliam Rudy Huxtable The Bill Cosby Show Keisha Knight Pulliam, bardziej znana jako Rudy Huxtable z serialu The Bill Cosby Show, wyrosła na młodą skandalistkę. Jakiś czas temu można było przeczytać o tym że Keisha ma problemy z kokainą. Teraz okazuje się, że Rudy Huxtable jest dziwką!

poniedziałek, 07 kwietnia 2008

Tatu striptease Pamiętacie jeszcze kogoś takiego jak Julia Wołkowa i Lena Katina? Rosjanki z zespołu t.A.T.u. przez długi czas okupowały listy przebojów, co zawdzięczały nie tyle talentom wokalnym, co skandalom. Młodziutkie wtedy jeszcze dziewczyny sprzedawały opinii publicznej bajeczkę o swoim homoseksualizmie, podsycając piosenkami plotki na temat swojego związku lesbijskiego.

wtorek, 26 lutego 2008

Sarah Silverman small Pamiętacie ją? Powinniście, chociażby z rozdania nagród Video Music Award, gdzie Sarah Silverman pojechała ostro po Britney Spears, układając m.in. usta w kształt waginy, którą Brit często demonstruje (zobacz: Sarah Silverman - ona jest najlepsza. Tym razem mści się na swoim chłopaku, którym jest gwiazda telewizyjna Jimmy Kimmel, który nie lubi Matta Damona. Co wyznaje mu w zemście Sarah?!

wtorek, 19 lutego 2008

Vanessa Hudgens nago High School Musical

Młoda gwiazda High School Musical, Vanessa Hudgens, mimo że oglądają ją miliony dzieci, w zyciu prywatnym nie jest grzeczną dziewczynką. Jakiś czas temu jako pierwsi w Polsce donosiliśmy o nagich zdjęciach Vanessy Hudgens (zobacz: Vanessa Hudgens nago, dzisiaj donosimy o sekstaśmie z jej udziałem, która właśnie ukazała się w sieci!

środa, 13 lutego 2008

Emma Watson Johnny Borrell small Wygląda na to, że "narzeczona" Harrego Pottera, Emma Watson ma kłopoty! Od jakiegoś czasu pojawia się w towarzystwie gościa znanego jako Johnny Borrell, który uchodzi za rozpustnika i łajdaka. Jego ostatnia partnerka, Kirsten Dunst trafiła niedawno na odwyk. Dodatkowo on ma 27 lat, ona tymczasem tylko 17!

wtorek, 05 lutego 2008

Pete Doherty Gay

Czy były facet najseksowniejszej narkomanki wśród modelek, lub najseksowniejszej modelki wśród narkomanek - Kate Moss - Pete Doherty po zawodzie miłosnym zmienił orientację seksualną? Znaleźliśmykompromitujące zdjęcia, na których całuje sie z facetem!